Pages

Sunday, February 27, 2011

perangai kat office

location jalan setiawangsa iconbloom sdn bhd
ahli2
bos:
cik jijan

ahli2 full time-sampai office dah jd rumah:
en amin
opppa
pak mukmin
cik ja
cik ct
suha yg bakal resign
naam

ahli2 chipmore
cik rashie
kwn cik rashie(nama apa entah)
kak seha
kak ina


ok kiter start ngn mr.bos. dia punye habit
main city ville
pas 2 masak blah petang kat office
nanti ada la "CT g giant"then disertakan dengan list2 baang atas ketas memo hijau
x mo la kutuk lebih2 he3

cik amin
mmg dedicated giler
24 jam klo bleh nak buat keje
tdo pon kat kerusi

oppa
dia punya penarangai klo jalan2 kat partion depan mesti dia panggil nama slah 1 dari kiteorg
contohnya "cccctttttttt"
aku senyum jer lah

pakmukmin
suka main game plan vs zombei
"ayat dia- ni mls nak main- klo main mesti menang"

cik ja
suka ambik bantal n kelengkapan tdo awal2
pas 2 tgk citer se[aruh jalan-sebab download x habis or file corrupt

cik ct a.k.a aku la 2
masih menyesuaikan diri- bajet la buat perangai la 2
padahal byk onar jugak telah dicipta
klo aku tgh x de mood aku diam jer
muncung bleh sangku hanger

suha
dia suke gayut n layan fb dia
klo dah dapat 2 bende ni sumer yg ln x jalan

naam
suke bebel klo office kotor
sampai aku ckp "naam diam saya tansion ni"

sekarang penghuni chipmore(mean kejap ada kejap tarak)

cik rashie
suha perli naam angkat berat
pas 2 klo pg2 sampai tgk sumer org terbongkang
"oooo masih bertafakur"

kawan cik rashie(no comment sebab dia x byk ckp)

kak seha
suka pansang aircond sampai 16celcius
sejuk giler klo nak masuk tumpang solat
gigil2

kak ina
x tau sgt gak - dia baik x der perangai


cik jijan clan
(bos,cik ja, suha n pakmukmin)
deorg ni suka ckp "ooo yeke"
masing2 ada irama masing2

cik amin clan
(cik amin,aku, oppa)
suka panggil nama


hu3 ni lah perangai dak2 office aku


p/s: permerhatian adalah salah satu cara pembelajaran
aku blaja ker?? hahaha

xoxo:-
cik ct

No comments: