Pages

Sunday, January 24, 2010

aku dan aku dan tetap aku

Jam sudah pukul 12.52 tp sumer org x tdo lagi....
masing2 bz main fb, comment on picture g genting...
aku pula raser macam nak tulis someting kat blog,
1 sem belalu skang baru nak aktif tulis blog balik,
follower x der sgt...tp dgn menulis, ini cara terbaik untuk meluahkan isi hati aku, buang kekusutan kat klape, sebab aku bkn jenis suker bercerita dekat org lain
this is the best way aku melepaskn tension..


nothing much in my mind, tp aku try terbaik untuk express aper dlm mind aku,
budak2 ni tgh becakap sambil dgr lagu...td celebrate birthday momot... dapt mkn chocolate indulgent...best sangat...thank mot


aku baru selesai buat LR untuk presentation esok, just edit yg last sem add on satu g reference... FYP nyer code x jln2 g...aku baru jer abis buat dbase untuk malay vocabulary + category each vocabulary, tp bender 2 x sure betul g sebab dictionary x der tunjuk dia nyer type aper.
aku pon dah pening maner nak cari nak wat reference.


kpaler aku mcm bercelaru sangat sekarang, tp aku x tau nak bercerita kat saper,
dlu slalu citer kat zakuwan...now no more...dah clash...aku yg decide...i'm sorry
may b u r not d one 4 me, may b u deserve better.
now somebody else appear in my life "u-the" but he is not kind of good listener
tp dia buat aku slesa biler dgn dia, aku boleh jadi aku yg sebenar...
tp masalah lain plak timbul, mamy mcm x suker aku berkawan dgn dia...hermmmm


in this moment aku mcm tesepit kat tgh2, nak kene puaskan hati sumer org. kene dgr sumer masalh org lain, tp masalah aku, isi hati aku, kehendak aku saper nak dengar, saper nak kisah...aku juz bleh diam dah simpan jer dlm hati dgn harapan all tht thing can b solve. aku bukan pandai untuk share masalah aku dgn org lain, aku hanye mampu berdiam, dah pretend 2 be happy tp dlmnyer lain..aku aku dan tuhan jer tahu.


p/s aku percaya masih ader ruang untuk aku dapat hidup yg labih baik...aku mampu utk dapat aper yg aku impikan.

love:-
CT

No comments: