Pages

Friday, April 1, 2011

Gile-gilew keje

last 2 week
break my record
aku kene tolong geng RA
untuk MOE nyer sistem
yang dinamakan "pentaksiran"

sistem ni buat untuk daftar peperiksaan
ye betul
kepada adek2 nak ambik exam
system 2 aku ada buat OK

so fiza mengelarkan kiteorg as
"Pemudi harapan bangsa"
n sometime mcm x percaya
i'm doin it

last 2 week
only one word can describe it
chaos or hectic
pilih jer mana korang suka
mana x, balik keje 10.pm dari mid
sampai dah kat kul 11.30pm
plg lewat balik pukul 1.++am

tp masa kul 1.++am
mr bos a.k.a j bos la jadi driver
gagagaggaag
n if we us lucky
siap dihantar n dijemput lagi
"syok kan?"-->best part
n then bad part plak -->keje mcm nak mati la

this week aku dok bertungkus lumus
siapkan format surat untuk ekk MARA
godek nyer godek
dapat gak cara nak save n call html
siap pakai editor untuk menyenagkan
keje bongek aku ni

so hari ni baru la ada masa nak update blog
sebab aku kat MARA
hahaah
cni ada masa nak buat aktiviti haram ni

ok for d time being
4 projek running dekat icon bloom
sumer ada sentuhan aku :D
bunyi mcm hebat jer kan
"see the leg la huh"
tp kenytaannya
tp x der 1 habuk pon yg aku develop dari awl :'(
"programming use brain, kaki nak buat apa?jalan g site bleh la kak"

this month
1 projek lagi akan up
MARA call agent integrade dengan hardware
aku dah naik wisau ni
"3 org yg kan involve untuk projek ni"
katanya mr bos la

calon2 nya adalah
siti, asmah n sorang lagi siti asmah
so formulanya adalah
siti+asmah= siti asmah
"woooo best2 ramai kan? blupppp3"
wee exitednya (buat muka)


cik ude dah bapa kali majuk
dah ni
sebab tepon x bertuan
dalam within 2 week ni


xoxo:-
cik ct :)

p/s : pesan cik ude--> keje,keje gak tp kene rehat la
dengar 2 korang keje,keje gak, rehat 2 penting...ngheeee~~~~




No comments: