Pages

Sunday, April 24, 2011

mengF1 kan sistem yg mcm siupuuttt sedut

last few days sistem ekk kene hold
sebab hang tgh jalan
mau x nyer..
data dekat 2 juta kut

klo suh korang cari data dlm 2 juta
agak2 bapa lama
bleh jumpa agagaggaga

tht why la guna tech
aduhhhhh
per la kan?

so deorg dok complain
aku dah x der idea
buat paging yg baru
dgn kerasnya memikanya

buatnyer buat
hang tgh jalan
mintak tlh pak mukmin

hu3
he made it
p ada cacat g
sebab ada yg x cun g

pagi2 dah mencapap kat bilik server
yg sejuk tahap gaban
dekat sejam dok test
lebih pada 5 saat


aduhh aku dah pening pala
last2 tuka file
aikkk...laju la plak???
ko mmg cari pasal betul la


pas dah godek2 ckit
ok la performance dia
then turun bawah

test kat pc aku
ok jer laju
cantek lah

g la test dekat user
aduhhh
masalah2
hawat la ko slow
mcm siput
siput pon lagi laju dari ko la

hermmm
last2 tanya bos
mr bos: "clearkan catches setiap pc "
oooo clearkan catches upernya

experiment pertama kat pc kak raja
pas dah delete cookies n bla... bende yg lain
aku pon test la

yebedabedooooooo
dalam range 4-6 saat
pas 2 dah lapo tahap gaban

aku pon g mencekik dlu jap
pas mencekik
g solat
pas 2 start la operasi mengclearkan catches kat user lain

hangit betul
upernya bende 2 yg salah satu ngokngek
yg slowkan sistem

p/s: sila clearkan catches anda jika mengalami kelembapan
apa ker bongek ko ct "nak clear catches pon x tau ka "



xoxo:-
cik ct


No comments: