Pages

Friday, February 25, 2011

biler kepala dah biul

aku plak bgn pukul 10. celik2 mata mr bos dah terpacak depan lappy dia.
dah siap mandi sumer, mr bos play lagu-lagu dia
geram jer nak suh kuatkan
tp oppah(versi mr bos), tp kiteorg call him oppaa -he is korean
dia plak tgh sedap tdo
so x leh bising2 sgt


source
ini adalah gambar hiasan semata-mata
tiada kaitan dengan yang hidup atau pun mati



td dia buat request kat fiza nak ice lemon tea....
so ermmm ini masanya aku nak cabut g pasar pagi
nanti klo g masa fiza dok kat meje- nanti dia tanya lak
so aku cabut la- berjalan sorang2
beli manggo dgn kopok leko

source
nampak bestkan yum2
mr bos bos version less sugar ok


plan hari ni hancur, ingat hari ni nak g time sku-airr(fiza version) nak berjoli.
pale dah biul sgt2...
aku memerlukan agin luar nak reboot balik pale ni
supaya dapat berjalan dengan sempurna

source

so dah x der apa nak buat, aku pon start la conteng2 dekat blog aku yg comot ni
aku mmg dah nak muntah dok mengadap office ni..mmg dah menyampah giler
come on i need some fresh air, new mood
argggggg, tansion, sakit pale sakit jiwa mcm ni.
mcm cepat giler naik marah (PMS mayb)


source

td mr tembikai saya pon kene marah
text him cakap bosan
then dia ckp la "dtg la cni"
aku pon reply balik "u la cni"
tehn dia reply "meh la cni"
n guess apa aku reply dia balik "x nak dtg dok diam2"


p/s: x mo tansion2 yer dgn keje
kenyataannya aku pon dah terkene tempias

xoxo:-
cik ct

No comments: