Pages

Thursday, February 24, 2011

pagi2 jumaat

Hari ni dah hari jumaat 25/2/11 lagi 8 hari nak cukup 3bulan aku kerja kat iconbloom. tempoh paling lama aku bertahan, fell happy kerja kat sini even a bundle of work kene siapkan.
dalam tempoh tak sampai 3 bulan aku dah kene handle 3 projek untuk maintenance, dengan 3 language yang berbeza. alhamdulillah aku bleh bertahan wlopon x reti nak bahagi masa nak handle 3 projek ni. next month 1 projek dari MARA lagi akan menyusul. i think it gone be hectic.
hari ni seppose to be aku attend meeting dekat MARA, tapi mr bos x inform awl2, so terbangun lambatlah, so terkene tinggal lah.
ini pasala kerja aku.


next is pasal family life plak
my sis baru jer dapat baby girl yesterday, and my mom give a call suh cari nama untuk baby girl
1. nur alya damia
2. nur adlina damia
3. nur alya adriana
4. nur dania arrisa
5. nur danish arrisa
sumer nama tu aku persan dekat sama jer , my sis dekat wad icu lagi having complication
darah keluar bayak sangat .

third macam biasa la my private life a.ka me n my buah tembikai(cik ude la)
my mom x abis2 x berkenan dekat dia
aku tak tau la apa yang menyebabkan sume tu
one of the reason mamy ckp, dia tak suke sebab cik tembikai saya boolat
nanti kesian kat anak-anak, aku dah cukup tansion dengan masalah ni sebenarnya
my mr tembikai , he was a great person i think
mana x nya even x der certificate (biasa la budak nakal masa blaja, orang suh blaja kita lari)
dia dah dapat naik pangakat 2 kali
he start dengan chain-man, the next year after that dapat promotion jadi junior ass. surveyor
n 2'nd year dah dapat jadi junior servayor
well i'm pround of him, ada effort nak blaja.i juz can't let him go from my life
aku selesa dengan dia, aku x hipokrit bila dengan dia.

aku dah serba salah sekarang
antara mamy and him
aku ada dengar satu ceramah semalam cik ja pasang kat her lappy


google image

cinta x semestinya berakhir dengan perkahwinan
sayu jer aku dengar, and now dengan apa aku harus akhiri sume ni????
macam mana aku nak redhokan hati ni???


p/s: klo khaba2 ada meeting plz confirm dengan bos awl2, n buat mr.bos sila bg tau staff kamu
awal2 nanti x der la kene tinggal n tertinggal.





xoxo:-
cik ct


No comments: