Pages

Friday, February 11, 2011

letihnyer wei



hari ni jumaat,
pg td sumer org dah bgn
tp aku buat dek jer
letihhhhh argggg

x saing deorg g lrt
sebab igtkan data x leh siap ri ni
so aku bcome lepaking
n the lepaking spot
my lovely office
lovely la sgt kan?
bak kata amer"x yah nak lovely sgt la"

so dok tunjuk jbpm1(borang bomba yg kene convert ke pdf)

so ni dia keje aku
mende alah ni la aku dok kejekan berminggu2x

tunjuk mende alah ni
kat pak mukmin
so mcm biasa lah
dia conteng sana sini
dah nak muntah setting mende alah 2
pakmukmin ckp"sikit jer lagi ni"



mesti korang pelik kan
pakmukmin???? endon ker
pakmukmin 2 office mate sayer
nama dia mukmin
tp anak2 bos dok panggil dia pakmukmin

ni dia pakmukmin klo nak kenal


(tengah syok main game-->sorry pakmukmin)

so sampai kiteorg pon terikut la
awal2 mcm pelik gak nak pangil dia "pakmukmin"
sound weirdkan?

ok berbalik pada citer asal,
dah best2 lepak ni
tetiba msg msk (bunyi la rington "getar hati" by geo)
aku pon dok ckp ("jgn la org mara")
huh hampeh - msg dr en hapzul
dia bg msg yg berbunyi
"salam, Data mia dh disediakn. sila maklum pd saya kija(hahah dia eja salah
--> ct x baik tau gelak org)
nak dtg ambik"

so aku sepantas kilat bertukar
susap-susap dlm 1jam sampai la kat mara
g lah naik bilk server copy data rename file,
tut2 load x dapat error mcm biasa la(menci-menci)
file format dia x stable


so kene la tunggu sampai kul 2.30pm nak tunggu balik slt jumaat
tunggu nyer tunggu ada gak la kul 3.10 kut

bosan kut dok nunggu

naik atas dgn muka tebal
mintak network n g edit file
huh sib baik dapt.
dok la ngadap mende 2 1/2 jam.


so yepeee pas 2 aku pon mengchaukan diri
dlm ngh load data 2, si sazly dok msg citer yg dia kene sabortage dgn daus
dia biasa la ngn shi...hu3
hari2 aku cht ngn dia
n dia mmg x nah miss dok sebut shi
"hang ni x bis2"


so mcm ni lah hdp aku hari ni
skg tgh merajinkan diri
update blog.

ok semoga berjumpa lg(mcm la ader follower--hahahha)



ps: badan aku sengal2 akibat kene train main softball ngn pakmukin
kuatkan diri anda "bersukan utk negara"
jgn jadi mcm sayer
nghee~~

xoXO:-
cik ct :0


No comments: