Pages

Tuesday, August 10, 2010

Berikanlah aku kekuatan

3hari lagi sebelum resign. aku x tau la, may b time last2 mcm ni yang rasa lama, keep counting the day, hari2 tgk jam jer...hope i will end as soon as possible. tommorow dah khamis...alhamdulillah..n nak tunggu jumaat jer, the friday nite nak nak move ke ipoh.

hari ni 11 august 2010 bersamaan 1 ramadan (1st day puasa untuk this year). hope aku dapat saba dengan segala cubaan pada hari ni and hari seterusnya. kak watie dah kul 9.45am pon x sampai2 lagi office..sakit hati gak rasernyer.

aku tahu la aku byk menyusahkan dia, tp tinggal braper hari jer lagi...lepas ni u will not see me kat office ni dah. aku pon dah x larat nak mengadap office ni...sume aku buat terpaksa jer...semata-mata nak habiskan notice 30hari.

ya allah aku pohon padamu, berikanlah aku kekuatan untuk habiskan 3 hari lagi kerja kat cni. berikanlah aku kekuatan....amin3 yarabalalamin

No comments: