Pages

Monday, August 9, 2010

siapa aku???

good question 4 me. who is me actually? everybody call me ct, but klo cikgu or lecturer call me asmah(sounds wierd kan?). aku ni jenis pendiam klo dengan orang yang x kenal. but if i know them better...paler otak bleh giler gak... aku ni Chinese+malay blood (but nothing to be proud of that, org ckp mix ni pandain cun, tp aku xder lah superb pon mcm mix yg lain...). aku ni tembam, pendek, tp org ckp cute la....aku pon x tahu la cute tang maner? :D

aku ni nampak jenis manja, tp klo depan2 nampak cool jer, biler ngn org yg close sensetif. pantang kene usik mula la berkaca, he3. aku putih la...anak cina biasa la, mata sepet, klo free hair x der saper cam pon aku malay... aku ni jenis on off gak....tudung kadang2 ader kadang2 x lekat kat paler.

aku ader degree, tp keje hampeh g...blajo jer tinggi...aku suker berkawan, suke hang out, suke g shoping, tapi jarang beli... aku jenis simple wearing...kasut flat x leh pakai hill(kejap jer pakai dah kene tukar flat :D), pakai jean, tshirt rambut sangul or ikat (rimas la klo lepaskan rambut). gigi depan aku der lohong(make me different from other).

aku suke makan, aku suka bau rumput pas potong, suke outdoor. aku ni jenis yang kene tunjuk satu persatu...klo x alamatnyer hancur la keje 2...kene guide satu2 sampai kau pandai, pas 2 baru leh buat.

aku ader lesen tp penakut nak drive...he3. aku suke tgk tv, especially tgk anime...sumer kawan yang dapat sumer jenis bkn kaki hantu(sume baik2)...aku ni jenis suke main2 gak. tp jenis ikut arahan ckit...penakut nak langgar peraturan(minah skema la ckit).

aku ni jenis mengelabah ckit...when deliver msg kadang2 x sampai msg nyer..x reti nak explaint. aku ni jenis melawan, klo lagi dilarang lagi aku buat...degil kepala batu, kepala angin sume aku la 2.

tapi hati baik tau, klo org x wat dajal ngn aku, aku x der la wat dajal...tp klo dah terkene sekali, aku ingat sampai biler2 (pendendam). yang paling penting aku ni jenis innocent ckit :D

No comments: