Pages

Monday, August 9, 2010

hari ni aku jaga office sorang-sorang...

10 august 2010...keep counting the day nak habiskan this week. this week gone be the last week aku kat ebusinessoft, enough is enough aku dah x tahan dah, ni pon kuatkan semangat nak datang office, aku dah x larat nak mengadap jam, asap, bau sampah and sumer bender kat KL ni.
i just want a peaceful life jer, x kesah klo gaji cukup-cukup makan jer...

today just saw ammar in fb, dia baru balik dari PLKN kem for 1 week. hope he is doin ok there, dah la nak puasa ni..kesian betul...aisyah pon samer baru balik dari kem PLKN..hope u doin great to...berkhidmat untuk negara.

aku kuatkan semangat nak tepoh hari-hari untuk minggu ni, dah x sabar nak tunggu friday, mr u-the datang that day, he fetch me from office then we'll head to shah alam to get my kebaya yang tertinggal kat saner. aidil ader dekat ole2, hope can see him too nanti, klo der kesempatan la...

ya allah kuatkanlah semangat aku nak lalui ujian mu, kuatkan lah hatiku untuk atasi semua masalah, tunjukan lah aku ke jalan yang benar, ke jalan sepatutnya aku berada. permudahkan lah segala urusan aku, segala pekerjaan aku. jadikan lah aku hamba yang bersyukur dengan segala nikmat mu, rezeki yang engkau limpahkan kepada aku...amin...

so today kak watie x der g ampang training, farizal pon x der(dia ader exam). so aku akan jaga support sorang-sorang. hope hari ni x der call masuk sangat n chatboard x der sangat n problem dapat solute (amin).

aku rase aku x sesuai untuk kerja kat cni, aku x suka dengan environment office, the coll, the bos.. sumer jadi x sempat, lunch kadang-kadang x sempat, sembahyang kene pandai ejas masa, jam lagi, n skang dah nak puasa(aku x sangup nak bukak puasa dalam bus). satu hal lagi slalu gak la balik lambat, dah la kat depan 2 gelap.... klo in ipoh ader gak aku nak mintak tolong klo emergency. but in KL i've no one to help me....

may be rezeki aku bukan kat cni, tuhan dah tunjuk kan aku yg tempat ni x sesuai untuk aku. aku terima rezeki yang dia bagi untuk aku alhamdulilah( itu yang mampu aku ucap sekarang). so after this akan kerja kat ipoh, kerja dengan Cik Nuar, hope everything akan back to normal.....

doakan kesejateraan aku, semoga aku dimurakan rezeki, dah hidup diberkati,amin....

love ,
ct :)

No comments: